Obchodní podmínky
- Základní ustanovení
- Tento dokument upravuje všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“), které byly vytvořeny v souladu s ustanoveními § 1751 a následujícími zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).
Provozovatel:
Sakuro s.r.o.
IČ: 23226901
DIČ: CZ23226901
Sídlo: Nad Konvářkou 316/1, Radlice, 150 00 Praha
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 379154
Kontaktní informace:
e-mail: info@samurai.cz
telefon: +420 777 240 838
web: www.samurai.cz (dále jen „prodávající“)
- Tyto podmínky vymezují práva a povinnosti mezi prodávajícím a fyzickou osobou – kupujícím, která nakupuje prostřednictvím online obchodu na adrese www.samurai.cz. Kupující může jednat jako spotřebitel (mimo rámec podnikatelské činnosti) nebo jako podnikatel.
- Obchodní podmínky tvoří nedílnou součást každé kupní smlouvy. Pokud jsou ve smlouvě sjednána odlišná ujednání, mají před těmito podmínkami přednost.
- Kupní smlouva včetně těchto obchodních podmínek je uzavírána v českém jazyce.
- Informace o zboží a cenách
- Popis jednotlivých produktů včetně jejich cen a klíčových vlastností je uveden přímo u zboží na stránkách internetového obchodu. Ceny jsou konečné, včetně DPH, případných poplatků a nákladů na vrácení zboží, pokud je nelze zaslat běžnou poštou. Ceny platí po dobu, kdy jsou na webu zobrazovány, pokud není uvedeno jinak nebo sjednáno individuálně.
- Veškeré uvedené zboží v e-shopu má pouze informativní charakter a prodávající není povinen uzavřít smlouvu na základě těchto údajů.
- Náklady spojené s balením a doručením zboží jsou uvedeny v rámci objednávkového procesu a vztahují se pouze na dodání v rámci ČR.
- Slevy z ceny zboží nelze kombinovat, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
- Objednávka a uzavření kupní smlouvy
- Náklady spojené s využíváním prostředků dálkové komunikace (internetové připojení, telefonní hovory apod.) nese kupující sám. Tyto náklady odpovídají běžné sazbě dle tarifu kupujícího.
- Objednávku je možné provést:
- prostřednictvím zákaznického účtu po registraci
- vyplněním objednávkového formuláře bez registrace
- Kupující si zvolí zboží, jeho množství, způsob platby a doručení.
- Před závazným odesláním objednávky má kupující možnost zkontrolovat a upravit zadané údaje. Objednávku odešle kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných polí a odsouhlasení obchodních podmínek.
- Po odeslání objednávky obdrží kupující automatické potvrzení e-mailem. Toto potvrzení není uzavřením kupní smlouvy. Smlouva je uzavřena až po jejím přijetí a potvrzení prodávajícím.
- Pokud prodávající nemůže některý z požadavků v objednávce splnit, zašle kupujícímu upravenou nabídku. Smlouva je uzavřena potvrzením této nové nabídky ze strany kupujícího.
- Objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může objednávku zrušit pouze do chvíle, než mu bude doručeno potvrzení přijetí objednávky prodávajícím.
- V případě technické chyby v ceně zboží není prodávající povinen dodat zboží za tuto chybnou cenu. Kupující bude o chybě informován a bude mu nabídnuta nová cenová nabídka.
- Zákaznický účet
- Registrovaní uživatelé mohou prostřednictvím zákaznického účtu snadno zadávat a sledovat své objednávky. Registrace není povinná pro nákup, ale poskytuje určité výhody.
- Kupující je při registraci a zadávání objednávek povinen uvádět pravdivé a aktuální údaje. V případě změny údajů je nutné je neprodleně aktualizovat.
- Přístup do zákaznického účtu je chráněn přihlašovacím jménem a heslem. Kupující je povinen tyto údaje chránit a nepředávat je třetím osobám.
- Prodávající si vyhrazuje právo zrušit zákaznický účet, pokud je delší dobu neaktivní, nebo pokud dojde k porušení těchto obchodních podmínek.
- Zákaznický účet nemusí být dostupný nepřetržitě, zejména z důvodu údržby nebo technických problémů.
- Platební podmínky a dodání zboží
- Cenu zboží a související poplatky může kupující uhradit těmito způsoby:
- převodem na účet prodávajícího
- platební kartou online
- prostřednictvím platební brány
- na dobírku při převzetí zboží
- hotově či kartou při osobním odběru
- K ceně zboží se připočítávají náklady na dopravu a balení dle aktuálního ceníku uvedeného při objednání. Tyto náklady jsou součástí konečné částky k úhradě.
- V případě hotovostní platby je kupní cena splatná při převzetí zboží. U bezhotovostních plateb je cena splatná ihned po objednávce, pokud není dohodnuto jinak.
- Závazek kupujícího uhradit cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
- Prodávající nevystavuje zálohové faktury. Kupní cena se hradí dle podmínek uvedených v objednávce.
- Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit účtenku a zaevidovat přijatou tržbu u správce daně.
- Zboží je dodáváno dle volby kupujícího:
- na adresu uvedenou v objednávce
- prostřednictvím výdejního místa
- osobním odběrem
- Kupující je povinen převzít zboží. Nepřevezme-li jej, může být požadována úhrada nákladů na opětovné doručení.
- Při převzetí zásilky je kupující povinen zkontrolovat obal. Pokud je poškozen, doporučujeme zásilku nepřebírat a informovat dopravce.
- Faktura je zasílána elektronicky nebo přiložena k zásilce.
- Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až po úplném zaplacení ceny. Riziko poškození přechází převzetím zboží.
- Odstoupení od smlouvy
- Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.
- Odstoupení lze provést e-mailem nebo písemně, případně využít formulář na webu.
- Kupující je povinen zaslat zboží zpět do 14 dnů od odstoupení. Náklady na vrácení nese kupující.
- Prodávající vrací peníze nejpozději do 14 dnů, obvykle stejným způsobem, jakým byly přijaty.
- Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud s ním bylo nevhodně nakládáno.
- Odstoupení není možné u zboží upraveného na míru, poškozeného, nebo z hygienických důvodů (např. nože bez obalu).
- Reklamace
- Kupující má právo na reklamaci vadného zboží podle zákona.
- Záruka se vztahuje na výrobní vady, nikoliv na opotřebení běžným používáním.
- Reklamaci lze uplatnit e-mailem nebo písemně. Prodávající rozhodne do 3 pracovních dnů.
- Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů.
- V případě oprávněné reklamace má kupující nárok na opravu, výměnu, slevu nebo odstoupení od smlouvy.
- Mimosoudní řešení sporů
- Spotřebitel se může obrátit na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) nebo využít online platformu EU: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
- K mimosoudnímu řešení může být využito také Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
- Závěrečná ustanovení
- Právní vztahy se řídí českým právem.
- Prodávající nepodléhá žádnému zvláštnímu etickému kodexu.
- Obsah e-shopu je chráněn autorským právem. Jakékoliv kopírování bez souhlasu je zakázáno.
- Prodávající neodpovídá za škody způsobené zneužitím stránek nebo neoprávněným zásahem.
- Smlouva je archivována v elektronické podobě.
- Tyto podmínky může prodávající kdykoliv upravit. Nové znění bude zveřejněno na webových stránkách.
- Přílohou těchto podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 25.července 2025