Obchodní podmínky

  1. Základní ustanovení
  2. Tento dokument upravuje všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“), které byly vytvořeny v souladu s ustanoveními § 1751 a následujícími zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).

Provozovatel:

Sakuro s.r.o.

IČ: 23226901

DIČ: CZ23226901

Sídlo: Nad Konvářkou 316/1, Radlice, 150 00 Praha

Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 379154

Kontaktní informace:

e-mail: info@samurai.cz

telefon: +420 777 240 838

web: www.samurai.cz (dále jen „prodávající“)

  1. Tyto podmínky vymezují práva a povinnosti mezi prodávajícím a fyzickou osobou – kupujícím, která nakupuje prostřednictvím online obchodu na adrese www.samurai.cz. Kupující může jednat jako spotřebitel (mimo rámec podnikatelské činnosti) nebo jako podnikatel.
  2. Obchodní podmínky tvoří nedílnou součást každé kupní smlouvy. Pokud jsou ve smlouvě sjednána odlišná ujednání, mají před těmito podmínkami přednost.
  3. Kupní smlouva včetně těchto obchodních podmínek je uzavírána v českém jazyce.
  1. Informace o zboží a cenách
  1. Popis jednotlivých produktů včetně jejich cen a klíčových vlastností je uveden přímo u zboží na stránkách internetového obchodu. Ceny jsou konečné, včetně DPH, případných poplatků a nákladů na vrácení zboží, pokud je nelze zaslat běžnou poštou. Ceny platí po dobu, kdy jsou na webu zobrazovány, pokud není uvedeno jinak nebo sjednáno individuálně.
  2. Veškeré uvedené zboží v e-shopu má pouze informativní charakter a prodávající není povinen uzavřít smlouvu na základě těchto údajů.
  3. Náklady spojené s balením a doručením zboží jsou uvedeny v rámci objednávkového procesu a vztahují se pouze na dodání v rámci ČR.
  4. Slevy z ceny zboží nelze kombinovat, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
  • Objednávka a uzavření kupní smlouvy
  1. Náklady spojené s využíváním prostředků dálkové komunikace (internetové připojení, telefonní hovory apod.) nese kupující sám. Tyto náklady odpovídají běžné sazbě dle tarifu kupujícího.
  2. Objednávku je možné provést:
  • prostřednictvím zákaznického účtu po registraci
  • vyplněním objednávkového formuláře bez registrace
  1. Kupující si zvolí zboží, jeho množství, způsob platby a doručení.
  2. Před závazným odesláním objednávky má kupující možnost zkontrolovat a upravit zadané údaje. Objednávku odešle kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných polí a odsouhlasení obchodních podmínek.
  3. Po odeslání objednávky obdrží kupující automatické potvrzení e-mailem. Toto potvrzení není uzavřením kupní smlouvy. Smlouva je uzavřena až po jejím přijetí a potvrzení prodávajícím.
  4. Pokud prodávající nemůže některý z požadavků v objednávce splnit, zašle kupujícímu upravenou nabídku. Smlouva je uzavřena potvrzením této nové nabídky ze strany kupujícího.
  5. Objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může objednávku zrušit pouze do chvíle, než mu bude doručeno potvrzení přijetí objednávky prodávajícím.
  6. V případě technické chyby v ceně zboží není prodávající povinen dodat zboží za tuto chybnou cenu. Kupující bude o chybě informován a bude mu nabídnuta nová cenová nabídka.
  1. Zákaznický účet
  1. Registrovaní uživatelé mohou prostřednictvím zákaznického účtu snadno zadávat a sledovat své objednávky. Registrace není povinná pro nákup, ale poskytuje určité výhody.
  2. Kupující je při registraci a zadávání objednávek povinen uvádět pravdivé a aktuální údaje. V případě změny údajů je nutné je neprodleně aktualizovat.
  3. Přístup do zákaznického účtu je chráněn přihlašovacím jménem a heslem. Kupující je povinen tyto údaje chránit a nepředávat je třetím osobám.
  4. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit zákaznický účet, pokud je delší dobu neaktivní, nebo pokud dojde k porušení těchto obchodních podmínek.
  5. Zákaznický účet nemusí být dostupný nepřetržitě, zejména z důvodu údržby nebo technických problémů.
  1. Platební podmínky a dodání zboží
  2. Cenu zboží a související poplatky může kupující uhradit těmito způsoby:
  • převodem na účet prodávajícího
  • platební kartou online
  • prostřednictvím platební brány
  • na dobírku při převzetí zboží
  • hotově či kartou při osobním odběru
  1. K ceně zboží se připočítávají náklady na dopravu a balení dle aktuálního ceníku uvedeného při objednání. Tyto náklady jsou součástí konečné částky k úhradě.
  2. V případě hotovostní platby je kupní cena splatná při převzetí zboží. U bezhotovostních plateb je cena splatná ihned po objednávce, pokud není dohodnuto jinak.
  3. Závazek kupujícího uhradit cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
  4. Prodávající nevystavuje zálohové faktury. Kupní cena se hradí dle podmínek uvedených v objednávce.
  5. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit účtenku a zaevidovat přijatou tržbu u správce daně.
  6. Zboží je dodáváno dle volby kupujícího:
  • na adresu uvedenou v objednávce
  • prostřednictvím výdejního místa
  • osobním odběrem
  1. Kupující je povinen převzít zboží. Nepřevezme-li jej, může být požadována úhrada nákladů na opětovné doručení.
  2. Při převzetí zásilky je kupující povinen zkontrolovat obal. Pokud je poškozen, doporučujeme zásilku nepřebírat a informovat dopravce.
  3. Faktura je zasílána elektronicky nebo přiložena k zásilce.
  4. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až po úplném zaplacení ceny. Riziko poškození přechází převzetím zboží.
  1. Odstoupení od smlouvy
  1. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.
  2. Odstoupení lze provést e-mailem nebo písemně, případně využít formulář na webu.
  3. Kupující je povinen zaslat zboží zpět do 14 dnů od odstoupení. Náklady na vrácení nese kupující.
  4. Prodávající vrací peníze nejpozději do 14 dnů, obvykle stejným způsobem, jakým byly přijaty.
  5. Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud s ním bylo nevhodně nakládáno.
  6. Odstoupení není možné u zboží upraveného na míru, poškozeného, nebo z hygienických důvodů (např. nože bez obalu).
  • Reklamace
  1. Kupující má právo na reklamaci vadného zboží podle zákona.
  2. Záruka se vztahuje na výrobní vady, nikoliv na opotřebení běžným používáním.
  3. Reklamaci lze uplatnit e-mailem nebo písemně. Prodávající rozhodne do 3 pracovních dnů.
  4. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů.
  5. V případě oprávněné reklamace má kupující nárok na opravu, výměnu, slevu nebo odstoupení od smlouvy.
  • Mimosoudní řešení sporů
  1. Spotřebitel se může obrátit na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) nebo využít online platformu EU: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  2. K mimosoudnímu řešení může být využito také Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  1. Závěrečná ustanovení
  1. Právní vztahy se řídí českým právem.
  2. Prodávající nepodléhá žádnému zvláštnímu etickému kodexu.
  3. Obsah e-shopu je chráněn autorským právem. Jakékoliv kopírování bez souhlasu je zakázáno.
  4. Prodávající neodpovídá za škody způsobené zneužitím stránek nebo neoprávněným zásahem.
  5. Smlouva je archivována v elektronické podobě.
  6. Tyto podmínky může prodávající kdykoliv upravit. Nové znění bude zveřejněno na webových stránkách.
  7. Přílohou těchto podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 25.července 2025